sreda, 8. marec 2017

Srečno v novem domu

Ta voščilnica je bila narejena že pred časom in danes je ravno pravšnja za 181. izziv Craft-alnice, ki se glasi ljubo doma. Je čisto preprosta, a narejena z ljubeznijo in z željo po srečnem bivanju v novi hiši.



In kot nalašč ustreza še izzivu Vladke in Tine, Ko me inspirira #56 na temo odprtina/negativ.
Zaradi uporabljenih Tininih izdelkov jo lepim tudi v Galerijo meseca marca.

Lep pozdrav.  Zvonka

19 komentarjev:

  1. Zvonka, res je preprosta - kot sama praviš, je pa nežna, lepo postavljena in nad vse pomembno to, da bi bila v domu sreča. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. O, Zvonka...kako zelo mi je všeč!!! Tako prikupna in modra barva deluje kot prostrano nebo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna je! Všeč mi je tvoj izrez hiške.

    OdgovoriIzbriši
  4. Mini hiška za veliko srečo. Čudovita je.

    OdgovoriIzbriši
  5. Res je tako nežna, pa preprosta in preprosto čudovita. Všeč mi je kako si z malo povedala toliko :)

    OdgovoriIzbriši
  6. super, super ideja, fantastično izpade!

    OdgovoriIzbriši
  7. Zvonka čudovita je - tako preprosta a z močnim sporočilom. Prepričana sem, da bo prinesla srečo v nov domek, naj pa bo sreča tudi pri tebi doma, Majda

    OdgovoriIzbriši
  8. Preprosta in prisrčna.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepa. Naj prejemnikom prinese veliko sreče v novi hiški.

    OdgovoriIzbriši
  10. Prikupna voščilnica.Lepo si jo sestavila.

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo lepa, lahko je hišica pod jasnim nebom, lahko je hišica na hribčku, ali pa darilce: hišica v steklenem kozarcu... in še in še..

    OdgovoriIzbriši
  12. Zelo lepa voščilnica ob vselitvi! Mi je všeč bela hiška, da jo lahko stanovalci naredijo pisano, čisto po svoje! Hvala, da ustvarjaš z nami v Craftalnici! Lp, Klarka

    OdgovoriIzbriši
  13. Res je voščilnica preprosta a zelo lepa. V preprostosti se skriva čar.
    Hvala da jo deliš z nami v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  14. Luštna ideja okoli postavitve! Lepa je!

    OdgovoriIzbriši
  15. ooo kako ljubko voščilnico si naredila in zelo všeč mi je ideja o mali hišici sredi odprtine :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  16. Zelo lepa voščilnica, tako enostavna, a tako zanimiva. Res luštna! ;)

    OdgovoriIzbriši
  17. Zelo lepa, hvala, ker ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  18. Super voščilnico si pripravila.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši