petek, 14. julij 2017

Pajek za srečo

Danes je to že moja druga objava, tokrat za izziv pri The male room #64,  kjer želijo videti texture - teksturo.

Izdelala sem moško voščilnico s pajkom in pajkovo mrežo na zidu. Najprej sem naredila zid s pomočjo embosirne mapce in rezalne šablone MD, distress oxidov in strukturne paste. Pajkovo mrežo sem izrezala s šablono in jo vroče embosirala z belim prahom z bleščicami, da pride bolj do izraza. V živo izgleda kot da se na njej sveti jutranja rosa. Napis sreča sem zaradi izrazitejše teksture nalepila v dveh barvah. Sivo podlago sem ob robovih nacefrala. 







notranjost voščilnice
Voščilnica je izdelana po skici Freshly Made Sketches #296.

Prijavljam jo tudi k Tini v Galerijo meseca julija, saj sem uporabila  rezalno šablono sreča in štampiljko.

 Lep pozdrav do naslednjič.  Zvonka

12 komentarjev:

  1. Super zgleda. Všeč mi je ozadje. Pa dobro si poudarila mrežo z embosiranjem. Pajkec pa luštno majhen in tako prav nič strašen.

    OdgovoriIzbriši
  2. Všeč mi je, še posebej mreža :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Očarljiva voščilnica - takšen pajkec za srečo bi prišel vsakomur prav :-)
    Naj tudi tebe danes spremlja sreča, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. O kako luštna moška voščilnica :)!

    OdgovoriIzbriši
  5. Dobro opravljena naloga. Čista petka.

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlična in lepa moška voščilnica in naj prejemniku prinese veliko sreče. Je pa res, da te za to šablono ne bom nikoli prosila in tudi prosim, da meni ne vošči srečo na tak način - pajkov se booooojiiiim!:). Pozdravček k tebi, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  7. Great card! Love that spider web and the little spider! So fun! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    OdgovoriIzbriši
  8. LOVE the texture and the scary spider LOL. Fabulous card. Thank you for joining us at The Male Room textured challenge. Faith DT

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasno teksturo si naredila in všeč mi je kako si jo sestavila; zelo paše napis :-))
    Lepo, da si se nam pridružila na moškem izzivu pri The Male Room.

    OdgovoriIzbriši
  10. Oh I do like this one! Love the texture on the web and spider. Thanks so much for playing along with The Male Room, and I'm sorry to be so late commenting! Deborah, DT.

    OdgovoriIzbriši
  11. Strašno simpatična voščilnica je nastala. Všeč mi je kako si se znašla s teksturami. Super si se znašla s pajkovo mrežo, da si jo še embosirala, dobi še posebno dimenzijo. Pajek pa na slavljencu prinese obilo sreče. Všeč mi je ker si zelo lepo dopolnila tudi notranjost voščilnice. Lep vikend.

    OdgovoriIzbriši