nedelja, 29. oktober 2017

Poročne 2

Tukaj sem vam obljubila poročne v dveh delih. Danes je na vrsti drugi del.


 


Škatlico lepim k Tini v Galerijo meseca oktobra - bordura, ptička, čestitke.

Pa še nekaj bi rada delila z vami. Če še nimate pregrešno dragega mistija - pripomočka za odtiskovanje, si lahko v Hobby artu kupite veliiiko cenejšo različico.  Marjeta mi je povedala zanj in res mi je zelo žal, da sem ga tako "nujno" potrebovala (za tako ceno). Ja, vsaka šola nekaj stane /tale je bila res draga.

Lep pozdrav.  Zvonka

7 komentarjev:

  1. Elegantne in nežne. Enkraten drugi del poročnih.
    Moj "misti" je kar domače izdelave in mi odlično služi :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasne so od prve do zadnje. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Vse tako zelo elegantne in lepe, jaz pa sem popolnoma očarana predvsem nad poročno z natur ozadjem - čudovita je v svoji preprostosti!!!
    Prijazen pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Vse po vrsti so elegantna in čudovite, škatlica pa še posebno.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zvonka, saj si naredila pravo zakladnico poročnih, ki so vse po vrsti več kot čudovite. Tista v natur izvedbi mi je še posebej všeč, morda prav zaradi tega, ker se takih lotimo malokrat. Glede mistija - je že tako, nekateri smo bili neučakani, sedaj pa imamo:). Lep pozdrav in se veselim, da se kmalu spet vidiva, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  6. Zvonka, koliko prečudovitih voščilnic je nastalo, odkar me ni bilo na blogu. Pohvala za vse krasote!
    lp

    OdgovoriIzbriši