ponedeljek, 5. marec 2018

Tvoj dan

Danes je tvoj dan - materinski dan. No, ni še, a če želim sodelovati na 205. izzivu Craft-alnice, kjer želijo videti izdelek za materinski dan, moram voščilnico objaviti. Pa saj moja mama ne bere mojega bloga, tako da ni panike.



 Lepim jo tudi k Tini v Galerijo meseca marca - tulipani, napis.

Modre tulipane pa je dobila naša draga Tina za rojstni dan.




Pozdrav do naslednje objave.  Zvonka


13 komentarjev:

  1. Krasni tulipanovi voščilnici, tako za mami kot za Tino.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zvonka, saj si lahko misliš, katera mi je greje srce, kajne :-)? Iz srca hvala za izjemen šopek z mojim imenom...pa mamina je tudi čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  3. Obe sta čudoviti. Všeč mi je, da si uporabila napis tvoj dan na mamini voščilnici. Super primerno. :-) Tina je dobila lepe modre tulipane. Krasen šopek samo zanjo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Obe sta krasni, za mamo mi je še posebej všeč, zaradi tople barve tulipanov.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo sta lepi in lepo prideta šopka na potiskanih ozadjih.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako lepi. Še posebej mi je všeč barvna usklajenost prve voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  7. Obe sta čudoviti, ampak mamina pa še posebno. Všeč mi je potiskano ozadje z besedilom, seveda prelep šopek tulipanov in lepa misel.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudoviti tulipani za mamo in za Tino.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp LILI

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepa je tvoja voščilnica za mamo :-)) Super si jo sestavila in tulipani so zelo lepi. Tudi tisti za Tino .-)
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  10. Lepo si sestavila barve: rob, cvetovi, napis....Hvala, ker sodeluješ v Craftalnici

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasni rumeni tulipani, pripadajoč napis in okvir. Lepo se jim poda tudi popisana podlaga. Hvala, da si se nam pridružila pri CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  12. Zelo lepo uporabljeni pripomočki in uporabljene lepe barve.

    OdgovoriIzbriši