ponedeljek, 23. julij 2018

Tončkinih 80

Za njenih 80 let rože, ki jih ima zelo rada.


Lepim k Tini v Galerijo meseca julija - bordura, velike številke, čestitke.
Spet sem naredila nekaj sivkinih butaric. Letos se mi je sivka zelo lepo razcvetela.


Pozdrav.  Zvonka



6 komentarjev:

  1. Kakšen čudovit makov šopek si ji pripravila, ta jih bo pa dolgo zdržal. Super si povezala krog z notranjostjo, takoj na prvi strani se sploh ne vidi, da je to malce bolj zakomplicirana zadeva:). Lepe ustvarjalne počitniške dni ti želim in hvala za butarico - druga od spodaj:))). Pozdravček Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Ups, po daljšem gledanju sem ugotovila, da je voščilnica v škatlici:)))- glede na jutranjo uro je to povsem razumljivo:))))

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa rožičasto obarvana voščilnica. In prva bogato deluje s temi cvetovi, tako kot je bogato tudi življenje 80-letnice.

    OdgovoriIzbriši
  4. Res lepa voščilnica. Všeč so mi mako cvetovi. In kako paše klasje zraven. Sicer kaj ne bi, saj ju tudi v naravi najdemo skupaj.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi jaz sm našla svojo butarico. Druga od zgoraj...hvala ti zanjo

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga Zvonka - hvala za čudovito dišeče presenečenje, ki me je danes pričakalo v nabiralniku - prva od spodaj je moja in tako zelo diši! Morda se jih naslednje leto naučim izdelovati tudi sama, sivke imam res obilo - v tem primeru te poprosim za "inštrukcije" ;-)
    Čudovit pa je tudi tvoj komplet, strasten rdeči mak za ljubiteljico cvetja. Vem, da se bo na njem še in še ustavljal njen pogled poln občudovanja.
    Uživaj v poletju draga Zvonka in še enkrat - hvala iz srca, Majda

    OdgovoriIzbriši