sobota, 2. februar 2019

Škatlica za poroko

Že lani je nastala za mladoporočenca ta škatlica presenečenja v zelenem.





Prijavljam jo na izziv scrapping4funchallenges.blogspot.com/2019/02/challenge-133-love-wedding-anniversary.

Lepim tudi k Tini v Galerijo meseca februarja - čipka cvetlična, kotna, srčki.

Pozdrav.  Zvonka

10 komentarjev:

  1. Fantastična je. Všeč mi je, da je v malo manj tradicionalni a meni tako zelo ljubi pomladno zeleni barvi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa in ne povsem tradicionalno okrašena škatlica

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo všeč mi je tvoja poročna škatlica, ker si jo tako zanimivo okrasila z uro, ki naznanja čas ljubezni ter koledarjem, ki je naznanil poročni dan. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita je, barva mi je top in potem še ura, Super si to izpeljala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Enkratna že od zunaj, ko pa se odprem pa se pokaže vso bogastvo, ki ga premore. Navdušena sem nad koledarjem in uro.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita je. Nežna in zelo lepo in skladno okrašena.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ooooh te tvoje čudovite škatlice...vedno tako dovršene ...res krasna.

    OdgovoriIzbriši
  8. Barve, koledarčke, ura ... same imenitne ideje tako lepo povezane v celoto.
    Hvala, ker svojo škatlico deliš v galeriji Scrapping4fun, pridi še, Majda

    OdgovoriIzbriši
  9. Lovely Creation!!! Very cute design. Sweet and elegant! Thanks for sharing with us on "Scrapping4fun",and good luck with your input.
    Claudia Martins - DT https://scrapping4funchallenges.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši