četrtek, 16. maj 2019

Prve magnolije

Tokrat mi je končno uspelo izdelati prvo voščilnico z magnolijo. Izreze in štampiljke imam že od začetka, a kot veste so me marjetice tako zasvojile, da sploh ni bilo časa za magnolije. A za vsako stvar pride svoj čas in tako je prišel tudi zanje. Izdelala sem voščilnico s privzdignjenim osrednjim delom in se pri tem držala kar Tinine preizkušene variante, nisem imela časa za "odkrivanje tople vode". Barvala sem z zig markerji, ozadje pa senčila z distress oxide.



Lepim jo k Vladki na izziv Ko me inspirira #72
in k Tini v Galerijo meseca maja - magnolije, okrašeni pravokotniki, napis iz kompleta Za posebno osebo.

Drugi dve sem naredila na zalogo, voščilo bom dodala po potrebi.


Pozdrav.  Zvonka

10 komentarjev:

  1. Vse tri so fantastične. Prekrasno barvanje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Škoda, ker si štempiljke tako dolgo časa "šparala", ker so res čudovite! Čudovite so!

    OdgovoriIzbriši
  3. Led je prebit in mislim, da te bodo sedaj osvojile magnolije. Tri krasne voščilnice so prava spodbuda.

    OdgovoriIzbriši
  4. O, kako zelo lepo si pobarvala cvetove na vseh treh voščilnicah. Tvoje magnolije so zapakirane očitno čakale prav tale izziv pri Tini in Vladki. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Prečudovito,kar pogumno v se kakšen izziv.Pozdrav Tamara 😊

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovite so...vse barve ji pašejo!!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Me veseli, da si posegla tudi po magnolijah in se nama pridružila. Izdelala si lepo voščilnico in osrednji privzdignjen del jo še poživi.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zvonka uauu prva kombinacija - fenomenalna, no tudi drugi dve nista od muh. Komaj čakam, da kdaj sprobam tole kombinacijo tudi jaz, uf maj je poln drugih stvari :-)

    OdgovoriIzbriši