nedelja, 5. maj 2019

Sreča

Andreja L. je za tokratno temo na 234. izzivu Craft-alnice izbrala ČIPKO in ta mora biti prava, iz blaga. Izdelala sem preprosto voščilnico s Tinino marjetico, pikapolonicami, okrašenim pravokotnikom in napisom o sreči. Naj bo tudi tebi sreča naklonjena.
Lepim k Tini v Galerijo meseca maja.


Pozdrav.  Zvonka

7 komentarjev:

  1. Zelo je lepa! Naj prejemniku prinese srečo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo kako je lepa! Bele pikice prav lepo poživijo rjavo (čeprav me ob tem mrzlem vremenu malo spomnijo na sneg...). Bodi lepo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prava čipka je že sama po sebi lepa in všeč mi je, da si ji na voščilnici namenila pomembno vlogoHvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo si jo sestavila. Všeč mi je, d je čipka osrednji motiv na njej. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  5. Iiii, kako ljubka je...sploh s tisto četico marjetic!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Zvonka, čudovito voščilnico si naredila in všeč mi je, ker je čipka izpostavljena :-)) Lepo si dodala marjetico in pikepolonice.
    Hvala, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši