nedelja, 24. november 2019

MŠPU 7/6 in razstava

Za šesto nalogo MŠPU sem združila obe Tinini nalogi - ustvarjanje po skici in hitro barvanje s suhimi barvicami.



Zaradi uporabljenih Tininih šablon in štampiljk jih lepim v Malo šolo prazničnega ustvarjanja, Tinino Galerijo meseca novembra in v žreb za Tinino novo kolekcijo.


In zdaj še nekaj utrinkov z vsakoletne razstave adventnih venčkov in dekoracije v cvetličarni in trgovini Pr Krnc v Stražišču pri Kranju.


In včeraj sem preživela lepo soboto v Ljubljani v družbi blogarskih ustvarjalk. Hvala vam za prijetno druženje, klepet in hvala, ker ste. Pa v Ljubljani še ni bilo dovolj, smo morale z Andrejo in Marjeto še na en kofetek v Kranju.

Pozdrav.  Zvonka

5 komentarjev:

  1. Čudovito si pobarvala avtomobilček in res lepo paše vkup s skico :). Hvala, ker si pohazala tele fantastične adventnen dekoracije. Vidim, da še nekdo razmišlja podobno kot jaz ;). Všeč mi je bil klepet s tabo, Miji pa tvoji bonboni - lepo te je bilo zopet videti v živo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zvonka, ja res je bilo tako lepo videti tebe in druge punce!!! In voščilnica mi je krasna s tistimi kapicami v ozadju :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito si pobarvala avto. Zelo mi je všeč tvoja voščilnica. Super si poštemplala ozadje.
    Hvala za krasne fotke adventnih venčkov in dekoracije. Prava paša za oči.

    OdgovoriIzbriši
  4. Moj rdeči avto...... ljubek je!

    OdgovoriIzbriši