nedelja, 8. december 2019

Snežinke

Danes po dolgem času spet sodelujem na 250. izzivu Craft-alnice, kjer dekleta želijo videti snežinke.
Na papir sem odštempljala snežinke s taylored expressions štampiljko za ozadje in jih vroče embosirala z  belim WOW prahcem singing in the rain, ki ima bleščice, nato pa pobarvala z distress oxidom.  Na paus papir sem odtisnila Tinin napis in ga prav tako vroče embosirala z zlatim prahcem. Na sredino sem prilepila dva izreza MFT snežink.


Lepim
Pozdrav.  Zvonka

12 komentarjev:

  1. Uau, čudoviti sta! Morda mi je nekoliko bolj všeč zelena...

    OdgovoriIzbriši
  2. Neverjetno, kako barva spremeni čestitko. Obe sta lepi imela si pa kar nekaj dela. Hvala, da si zasnežila tudi mojo steno.

    OdgovoriIzbriši
  3. O krasni sta, zelena mogoče za pikico bolj krasna :).
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako lepo si zasnežila. Čudoviti voščilnici, prav obe sta me navdušili in vesela sem, da krasijo tudi mojo galerijo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ii, super, da si uporabila tudi zeleno barvo. Ravno zato, ker je malo nenavadno, mi je strašansko všeč.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako svetovno izpadejo snežinke na snežinko... za odtenek se mi bolj dopade zelena - "ne morš da verjameš" ;).

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja, zelena! :-) Sta pa obe čudoviti. Embosiranje za čisto petko. :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepa,lepa...in naj bo danes "vse najboljše".

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudoviti sta tvoji sneženi voščilnici in hvala, ker si se nam pridružila na Craft-alnici. LP, Nataša

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lepe voščilnice si naredila :-)) Krasno si se poigrala z ozadji.
    Vesela sem, ker s svojo snežinko sodeluješ na našem izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  11. Pravi snežni metež si ustvarila. Zelo lepi sta obe! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši