petek, 21. februar 2020

Pet 3d cvetov

Dekleta iz Craft-alnice želijo za 254. izziv na voščilnicah videti vsaj pet 3d cvetov. In kot nalašč sem morala izdelati voščilnico za sobopleskarja, ki rad hodi v hribe in je dopolnil 50 let, zato je dobil pet planik.



Najprej sem že hotela prijaviti na izziv torto, ki sem jo izdelala in na njej je vsaj pet 3d cvetov, pa sem še pravi čas prebrala, da morajo biti na voščilnici.



Torto lepim k Tini v Galerijo meseca februarja - velike številke.

Pozdrav.  Zvonka

7 komentarjev:

  1. Čudovita moška voščilnica! Všeč mi je, kako je zgoraj že pobarval list:)! Torta pa tudi izgleda super!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito moško voščilnico si izdelala. Planike so res primerna rožica za fante. :-) Torta pa zgleda slastno. Mislim, da poznam srečnico, ki se sladka z njo. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. super voščilnica, obožujem LOTV in ta torta, vau ...

    OdgovoriIzbriši
  4. Prava moška, planike lepo pašejo na njo. Torta pa sladka.

    OdgovoriIzbriši
  5. Začnimo zadaj - torta je noro všečna in vem, da je bila prejemnica nvadušena :). Tvoje planike so res kot nalašč za moškega hribolazca, hkrati pa lepo pašejo v naš izziv pri CRAFT-alnici - hvala ker si tole lepotičko odložila na našo poličko :).

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasno si seststavila voščilnico za pleskarja! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  7. Oboje zelo lepo izdelano.tortica prav slastna. Voščilnica za malarja pa zelo domiselno sestavljena.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši