ponedeljek, 10. februar 2020

Rože za rožico

Prejšnji teden je praznovala naša rožica s cvetočega travnika in že štirinajst dni prej sem se obremenjevala kakšno voščilnico bom zanjo naredila. In ravno takrat, ko misliš, da boš naredil nekaj posebnega, ti nič pametnega ne pade v glavo in kompliciraš in kompliciraš in na koncu te skoraj čas prehiti in kar je nastalo, je nastalo. Je pa iz srca.


Lepim k Tini v Galerijo meseca februarja.

Pozdrav.  Zvonka

7 komentarjev:

  1. Ko bi ti vedela, kako poznana mi je tvoja dilema! Bolj se trudiš, bolj prazna je glava. :-) Ampak tebi je uspelo izdelati prekrasno voščilnico za našo rožico. Vem, da bo skrbela, da šopek ne ovene. :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Tvoja dilema je poznana... Verjamem, da bo naša Andreja odlično poskrbela za tovjo lepotičko. si me pa malo presenetila z letnico...sem imela v glavi da bo to šele drugo leto...

    OdgovoriIzbriši
  3. No, potem ti je šlo krasno od rok. Za Andrejo si izdelala zelo lepo voščilnico s šopkom, ki ne ovene.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tvoja voščilnica je izjemno lepa...in prepričana sem, da je bila naša rožica navdušena!

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovit šopek si postavila na čestitko za okroglo obletnico. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasen šopek cvetja si nabrala za Andrejo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna je! Se mi kar zdi, kam je potovala :)

    OdgovoriIzbriši