ponedeljek, 16. marec 2020

Dva krat tag

Tina in Vladka nas v 75. izzivu Ko me inspirira vabita, da izdelamo tag ali knjižno kazalo. Navdih sta našli pri (Eko) Martini  in njenih čudovitih kazalih.
Mene pa je navdihnila Majda z objavo krasne čokoladnice s pikastimi škornji in me spomnila, da imam še neuporabljeno šablono. Pa sem šla v akcijo in nastala sta dva podobna tag-a. Saj že veste, da težko ostanem pri enem izdelku.



Lepim tudi k Tini v Galerijo meseca marca - hvala na vrvici, voščila na vrvici, rožice so od šablone drevo, pikapolonica pa od marjetic.
Prijavljam na izziv

Bodite in ostanite zdravi.

Pozdrav.  Zvonka

11 komentarjev:

  1. Teh škornjev pa že dolgo ni nihče obul. :-) Krasne rožice rastejo iz njih. :-) Čudovita taga si izdelala. Hvala, ker ju deliš z nami v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  2. O kako lepi tagci-knjižna kazala. Škorenci so lušni do 100. Bodi dobro in dobra, pozdrav Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Moj pogled sta ujela tale škornja polna rožic, barvno usklajena in čudovita ! Hvala, da si nas obiskala v Veseli Hiški. Objem

    OdgovoriIzbriši
  4. Zvonka, tvoja taga sta mi vrhunska!!! Tako lepo se poda tiskani papir v ozadju in škorji so mi TOP!

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako lepo si uporabila škornja in vanju posadila cvetje. Prekrasna taga. Hvala za tvoj obisk v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  6. U kako luštni pikasti škornji...lepo, hvala, ker sodeluješ v Vesli hiški

    OdgovoriIzbriši
  7. Vesela sem, da si s temi pikastimi škornji, polni cvetic prikorakala tudi v mojo galerijo, kjer je veliko pomladi, ker pa se zima še ne da čisto, so škornji prepotrebno obuvalo za sprehod po travnikih.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja, treba je itak porabit levi in desni škorenj :))) Tako da povsem pravilno, da si izdelala 2 taga in super sta.

    OdgovoriIzbriši
  9. Beautiful tags. Thanks for joining us at Scrapping4Fun Challenges.
    Dawn DT

    OdgovoriIzbriši
  10. Draga Zvonka, tako zelo vesela sem, da imam pikico "zraven" pri tvojih čudovitih dveh tagcih - čarobna sta, res! Tako polna srčne energije, ki sije sem do mene :-)
    Sem se končno sprehodila skozi tvojo ustvarjalno galerijo, toliko lepega si ustvarila na toliko različnih načinov. Hvala za navdih!
    Hvala pa tudi za tvojo čudovito voščilnico, je s prihodom prinesla en sam sonček. In res je - sončnice so moje najljubše in tvoji dve - res sijeta! me rešujeta v teh dneh, ko imam čas le še za delo na daljavo... A danes je sobota in šole na daljavo ni, zato je na vrsti sprehod skozi blogovsko deželo :-)
    Ti pošiljam en velik objem na daljavo, pazi nase, Majda

    In hvala, ker si obiskala Veselo hiško in Scrapping4fun :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Kako čudoviti škornji, ki so jih zapolnile cvetice. Krasna taga. Hvala za obisk v Veseli hiški. Pozdrav Janja

    OdgovoriIzbriši