sobota, 21. marec 2020

Rock

Po naročilu sem izdelala voščilnico za 50. letnika, rokerja po duši.


Lepim k Tini v Galerijo meseca marca - male številke.

Pozdrav.  Zvonka

8 komentarjev:

  1. Ja, pri nastajanju te sem bila pa še prisotna v živo in je super. To je bilo še pred tem, ko smo se morali izolirati. Moram reč, da ti je šla, ko sem gledala, dobro od rok in kako dobro si vedela, kaj vse boš kombinirala. Všeč mi je. Pošiljam ti en zasnežen, pa vseeno topel pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Fino, fino....zdaj vem, kje bom rabutala "kitarske" voščilnice....maj bo kmal tle, ko bom morala nekaj scuprat....bom prišla k tebi podnevi, da bom pošteno kradla!!!!! Če bom kradla, pomeni, da mi je všeč....upam, da ti je to jasno!!!!:-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Super si tole sestavila. Pravo ozadje in prava scena za večnega mladeniča. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako čudovito in ja, pri nas je kot pri Mojci, začne se z majem ko začnejo praznovati moji muzikantje. Hvala za idejo. Nadvse sem fascinirana nad tvojo voščilnico. Aja, glede tistih črk pa ti odpišem po e pošti, končno, sorry.

    OdgovoriIzbriši
  5. Fantastična rokerska voščilnica. Krasen papir in izrezi. Super ideja, da si številko "obesila" kar na kitaro. Navdušena!

    OdgovoriIzbriši
  6. Rokerska v nulo! Zelo mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši