nedelja, 26. april 2020

Potonike

Tina nam je v zadnjem javljanju v živo predstavila izdelavo treh domačih plastičnih šablon za potonike. Super ideja. Za začetek sem izdelala eno tako bolj energično voščilnico. Osrednji del sem podložila z rdečo moos gumo za malo več dimenzije. Ker mi je bilo škoda karkoli prekriti, sem dodala samo voščilo na vrvici.



 Lepim k Tini v Galerijo meseca aprila in v Ostajam doma 2, saj je celotna voščilnica izdelana z njenimi šablonami.

Tu pa še ni konec zgodbe. Za izdelavo plastične šablone nisem imela časa, kajti bila sem v generalnem pospravljanju ustvarjalnice. Večina ustvarjalk vas verjetno ve, kako se nam nabira in nabira razno razni material in kako kopičimo stvari. Pred štirimi leti sem kupila omare nove ustvarjalnice in zdaj po štirih letih  končno spet izgleda tako kot takrat - pospravljeno.
Tako sem po pošti dobila izdelane plastične šablone od prijateljice s Cvetočega travnika in zelooo sem bila vesela - hvala še od tu.



Pozdrav. Zvonka


10 komentarjev:

  1. Najprej se ustavim v tvoji pospravljeni ustvarjalnici! Res izgleda krasno, vsi predali pa poličke... Sanje vsake ustvarjalke:)! Voščilnica je pa čudovita!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ko si šla čez to sem bila v mislih s tabo. Se vidi kajne 🤣🤣🤣
    Voscilnica pa kot si ze sama napisala: energična, in lepa

    OdgovoriIzbriši
  3. Kaj bi dala, za tako ustvarjalnico. Zelo je lepa. Prav predstavljam si te v njej, med papirčki, šablonami.... Energična voščilnica je res energična. Krasna.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke za tako urejeno ustvarjalnico! Meni nikoli ne rata, da bi bila pospravljena. Mogoče uro ali dve :-) . Voščilnica mi je pa zelo všeč, prav zaradi intenzivnih barv.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ćudovita voščilnica z močnimi barvami. Všeč mi je osrednji del,ki si ga malo privzdignila. Uh, kako pridna si bila in sedaj je vse tipi-top.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zvonka, prav res je tako lepo energična tvoja voščilnica! ...in tvoja ustvarjalnica mi je izjemno všeč!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Zvonka tvoja ustvarjalnica zgleda fantastično in iz nje prihajajo same lepe stvari. Tudi ta s potoniko.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita voščilnica v krasnih barvah in všeč mi je privzdignjen osrednji del. Zelo lepo. Tvoja ustvarjalnica pa me je pustila odprtih ust. Kako lepo in koliko prostora... Navdušena!

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako zelo lepo imaš pospravljeno ustvarjalnico! A prideš še k meni? :-)
    Lepo je imeti prijatelje, ki priskočijo na pomoč. Na Cvetočem travniku živi ena zelo fajn punca. :-) Če ti ne bi pomagala, bi mi ostali brez čudovite voščilnice in super ideje. Res je škoda prekrivati ta čudovit vzorec.

    OdgovoriIzbriši
  10. Še čisto malo in bo res čas za cvetoče potonike tudi v naravi. Tvoje pa so res barvito zacvetele na voščilnici. Čudovito ti je uspela. In tako kot pravijo so prijatelji rože na vrtu življenja in tvoja s Cvetočega travnika je že prava.
    Tvoja ustvarjalna sobica pa je res sanjska za vsako ustvarjalko! Tako lepo, nežno in navdihujoče je v njej. Enkrat bo tako tudi pri meni, samo najprej bo treba pospraviti :)

    OdgovoriIzbriši