sobota, 28. avgust 2021

Nekaj moških

 Danes vam pokažem nekaj moških voščilnic, ki so 

nastale v zadnjem času.

 

 


  

Lepim k Tini- Najlepši par v Galerijo meseca avgusta.

Pozdrav.  Zvonka


    


5 komentarjev:

  1. Super raznolike in fajne ideje.

    OdgovoriIzbriši
  2. u cela kolekcija. Krasne, osebne...

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo, koliko moških voščilnic. Bravo! Tako so čudovite in vsaka pripoveduje svojo zgodbo. Navdušena sem tudi nad tvojimi raznolikimi izrezi. Ti planinski čevlji in nahrbtnik so zakon, bi mi prišli prav prejšnji teden, ko sem tudi sama delala voščilnico za planinca, pa sem se kar težko znašla, potem pa sem se spomnila na planike...

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasne moške voščilnice in darilna škatla - čokoladnica. Lepo si jih sestavila in se potrudila tudi z notranjostjo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Spremljala sem njihova nastajanja in moram reč, da ko jih tako na kupu objaviš, se človek sploh ne more odločit, katera ga bolj pritegne. Ampak, ker je vsaka narejena z namenom in prav za določeno osebo, so vse najboljše:). Lep pozdrav Andreja

    OdgovoriIzbriši