ponedeljek, 31. januar 2022

Bleščeče snežinke

 Pri 303. izzivu Craft-alnice želijo videti bleščeče snežinke. Pa sem izdelala eno voščilnico. Vendar jim fotografija dela krivico, v resnici se bolj bleščijo.




 Lepim jo tudi v Veselo hiško, na njihov 26. izziv na temo ZIMA.

Pozdrav.  Zvonka

7 komentarjev:

  1. O kako je lepa! Deluje zelo 'terapevtsko' - ker je videti ogromno mini koščkov:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau, ooo, jaa, se vidi, kako lepo se blešči. A ne morem si kaj, da ob tem prekrasnem izrezu ne bi razmišljala, kako se reže in odstranjuje te drobne koščke... Jaz pri nekaterih takih šablonah dobivam kar sive lase. Kakorkoli, voščilnica je več kot fantastična.
    Hvala, da si se pridružila našemu zimskemu izzivu v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Valerija, tudi jaz sem že skoraj obupala, šele četrti poskus mi je uspel in to izrezan z dodano kovinsko šablono in ja, potem odstranjevanje košček po košček...

      Izbriši
  3. Kako je cart tvoja praznična voščilnica :)
    Vesele hiška je postala z njo tako zelo igriva in nasmejana.
    Hvala, ker ustvarjaš z nami, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo si ustvarjala bleščeče snežinke, hvala ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  5. Fantastična praznična voščilnica. Hvala za družbo v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši