četrtek, 27. januar 2022

Košarica zvončkov

 Vedno težko čakam Tinine novosti in vedno jih moram čimprej sprobati in vedno me navdušijo. Tokrat me je čisto prevzela koašarica in ker se bliža pomlad, sem jo napolnila z zvončki.


 Ta je nastala v kombinaciji starih in novih šablon.

Dodajam še dve starejši varianti z zvončki in eno mačjo.


 Lepim k Tini v Galerijo meseca januarja in v Galerijo pomlad 2022.

Pozdrav.  Zvonka

5 komentarjev:

  1. Seveda se mora videti, da pomlad prihaja, s Tininimi novimi in starimi šablonami jo z lahkoto pričaramo že kakšen teden preje- ti je uspelo😉. Je pa res, da he ba sliki videti lepo, v živo pa še lepše. Lp Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako lepo cvetijo zvončki pri tebi :). Čudovite voščilnice in zelooo prikupne muce ;). Hvala ti za lepotičko, ki je priromala do mene :)!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tile zvončki povezani v šopke ali v košarici, prav kličejo pomlad. Krasne so vse po vrsti. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Ooo, koliko zvončkov je že zacvetelo pri tebi. Čudovite voščilnice vse po vrsti!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zvonka, kako mi je všeč videti cvetoče zvončke pri tebi...prekrasno...

    OdgovoriIzbriši