nedelja, 30. april 2023

Dežujejo srčki

 S spellbindersovimi rezalnimi šablonami sem danes izdelala voščilnico za 41. izziv Moj dežnik v Veseli hiški in z njo lovim zadnje ure izziva.

 

 
                                                                                  

 

Pozdrav.  Zvonka

3 komentarji:

  1. Uau, Zvonka, tvoj dežnik me je čisto očaral. Tudi sama bi poletela z njim. Kako zelo krasna in posebna šablona. Moj pogled so še posebej pritegnili tisti srčki, ki se odbijajo od dežnika. Fantastično.
    Hvala, da si s svojim dežnikom priletela v Veselo hiško.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako malo je potrebno, da zaigra srce. Ob tvojem dežniku se mi je zgodilo točno to. Fantastičen motiv in še boljši napis. Hvala, ker si z nami v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Še sreča, da si ujela izziv, saj je tvoja voščilnica naravnost čudovita!
    Hvala za navdih draga Zvonka!
    Objem, Majda

    OdgovoriIzbriši