nedelja, 16. julij 2023

Torta in pike

 Štampiljke Penny black so bile leta nazaj zelo popularne, danes pa so se izgubile v poplavi vseh ustvarjalnih pripomočkov. Tokrat sem uporabila eno za rojstnodnevno voščilnico.


 



 Pri Craft-alnici poteka 339. izziv na temo rojstnodnevna torta, v Veseli hiški pa je tema 44. izziva Pesem s pikami

Številka 6 je Tinina - Najlepši par, zato lepim voščilnico tudi v Galerijo julij 2023

Pozdrav.  Zvonka


5 komentarjev:

  1. Jaz še vedno obožujem Penny Black. Prekrasen motiv in voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Je lepo včasih pobrskati po "starih" ustvarjalnih pripomočkih in jih popestriti z novimi dodatki. Tvoja torta je očitno ježkom teknila, ti pa si "ubil" tri muhe na mah😉. Lp 😘

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo si ustvarjala! Hvala ker s slastno torto sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita voščilnica :-)) Lepa torta!
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  5. Še sreča, da si jo uporabila! Tale druščina strašansko uživa in spomnila me je, da se v mojem hladilniku skriva še košček torte ;)
    Hvala, ker si tako praznično in pikasto okrasila našo Veselo hiško, eno samo veselje si prinesla :)
    Objem, Majda

    OdgovoriIzbriši