sobota, 30. december 2023

Bleščice

 Dekleta v Craft-alnici želijo na 350. izzivu videti bleščice. Pa sem izdelala enostavno voščilnico z bleščečo smrekco.



Lepim jo tudi v Veselo hiško - izziv Maja in božično drevesce

in k Tini v Galerijo december 2024 pravokotniki s šivi in napis srečno iz kompleta štampiljk prazniki.

 

SREČNO, ISKRIVO, NAGAJIVO IN ČUDOVITO LETO 2024 VAM ŽELIM. 

Pozdrav.  Zvonka

7 komentarjev:

  1. Všeč mi je tvoja bleščeča se praznična voščilnica :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici!
    Želim ti lep skok v novo leto, v letu 2024 pa veliko zdravja, osebne sreče in prijetnega ustvarjalnega druženja ❤️

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, ker z zelo lepo bleščečo voščilnico sodeluješ pri CRAFT-alnici, Vesele praznike in srečno novo leto!

    OdgovoriIzbriši
  3. Vau, kako praznično! Naša Vesela hiška kar žari, prelepo draga Zvonka"
    Objem, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako lepo se blešči tvoja zlata smrečica. Hvala za tvoj obisk v Veseli hiški. Vedno smo te vesele. Upam, da se čim pogosteje vidimo tudi v novem letu. Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  5. Všeč mi je tvoja bleščeča se praznična voščilnica :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala ker s čudovito bleščečo voščilnico sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši