ponedeljek, 1. april 2024

Mačice na juti s čipko

 Mačice so sicer že odcvetele, na moji voščilnici pa ostajajo. 

V Craft-alnici želijo dekleta, da za 356. izziv na voščilnici uporabimo nek material in uporabila sem jutin trak s čipko.

Lepim jo k Tini v Galerijo april 2024 - rezalne šablone Dobre želje.

Pozdrav.  Zvonka

5 komentarjev:

  1. Tale pa je meni naravnost zmagovalna. Všeč mi je kombinacija jute in čipke.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooh Zvonka, tako čudovita naravna in pomoladna voščilnica. Nekoga boš res razveselila z lepimi željami in prekrasno voščilnico!
    Pozdravček, Valentina

    OdgovoriIzbriši
  3. Juta s čipko je krasna podlaga za šopek mačic. Čudovita voščilnica. Hvala, ker si se nam pridružila pri CRAFT-alnici, kjer sem gostja izziva.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo si ustvarjala! Hvala, ker s čipko in tkanino sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa voščilnica. Hvala za družbo v Craft-alnici. Goga

    OdgovoriIzbriši