četrtek, 10. december 2015

Izdelano ozadje

Že večkrat sem pri ustvarjalkah, največkrat pri Metuljčici občudovala zanimiva ozadja, pobarvana in embosirana. Nisem in nisem se jih pa spravila naredit ali vsaj probati kako to gre. Vse do zadnjič, ko sem se le skorajžila in sem šla v packanje, valčkanje in embosiranje. Darja mi je prijazno razložila kako to gre. Pa me je kar zasvojilo, da sem jih naredila še precej na zalogo. Pa saj se niti ne splača vse zvleči in umazati za par podlag. Bo pa še kaj nastalo iz njih. Je pa zelooo odvisno od papirja kako izpade. Na navaden papir meni ni lepo uspelo, mislim, da je papir preveč "pil". Potem sem probala na perlastega, pa je bilo v redu. Presodite same.



Snežink ne manjka, zato jih lepim v Veselodecembrski izziv k Metuljčici.
Prav tako pa tudi k Vladki na izziv Ko me inspirira - zimsko praznični aranžma,
k Tini v Galerijo meseca decembra.  (belo omelo, pentlja, smreke).

Lepo bodite, se beremo v nedeljo, ko bom izžrebala bonbonček.  Zvonka



24 komentarjev:

  1. Kako so pa to lepa ozadja. Fenomenalno! Mislim, da bi se jaz kar k tebi v kakšen tečaj vpisala. Zadnje čase te že nonstop kaj sprašujem. Tudi tole mi ni niti malo jasno, kako si to izdelala. Bravo! Občudujem tvoje spretnosti in veščine.

    OdgovoriIzbriši
  2. Oo res je super izpadlo, prav vsaka posebaj me je navdusila! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna ozadja,
    sploh tole s smrećicami je zelo lepo
    pozdravček
    Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. Super so ti uspele podlage. A ne, da te zasvoji, pa ni nič tako umetelnega, tak je le končen rezultat.

    Krasne voščilnice si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zvonka, kar nič ne jamraj:), kajti uspelo ti je tako kot mora biti:) in verjamem, da boš sedaj vsa navdušena vse poembosirala. Poznam to, ko se neke stvari ne lotiš in te skrbi, potem pa ..... človek se kar ne ustavi:)) Vse so zelo lepe in res pri tebi uspešno sneži:))) Pozdravček, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  6. Vau! Čudovita ozadja si ustvarila. Če me kdaj zagrabi narediti kaj podobnega, te bom pobarala za navodila. :-)) Čisto vse voščilnice so čudovite in kljub skromni okrasitvi prav zaradi ozadja delujejo bogato in elegantno. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  7. Wwaauuu...Zvonka čudovito si pričarala ozadja. Ampak me je zelo očaral zvonček s storži - prelepo ozadje :))
    Lp, Jana

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja, tale Darjina tehnika res prinese čudovite rezultate in te tvoje voščilnice so zelo lepe. In verjamem, da je takšno packanje tudi sproščujoče.

    OdgovoriIzbriši
  9. Še druga obiskovalka tečaja se javlja...vse tako packate, da ne vem zakaj ta okužba še ne pride do mene (glede na to, da so me letos obiskali že vsi virusi)....daj mi prosim zapakiraj par bacilov in mi jih pošlji...tako mi je všeč, da bom še danes probala kaj skup zmetat... Vse so čudovite, nežne...ozadje se ravno prav vidi obdelano....če si pa že umazana je pa vseeno, ali narediš 2 voščilnice ali pa 30.čao

    OdgovoriIzbriši
  10. Ozadja so fantastično izpadla. Vse skupaj si zaokrožila v prekrasno celoto.

    OdgovoriIzbriši
  11. Oooo, kako so mi všeč. Prav vsaka je čudovita...

    OdgovoriIzbriši
  12. Super su sve ispale, jako mi se sviđaju!!
    ♥Pozrav Valentina♥

    OdgovoriIzbriši
  13. Ni kaj, perlasti papir pri tej tehniki zmaga in to ima Metuljčica čisto prav, ki ga že kar nekaj časa uporablja in vse ji rata. To si potrdila tudi ti in če že osnova daje zadovoljstvo pri izdelavi, celotna voščilnica ne more biti drugačna kot super. In tako je tudi pri tebi. Največjo pozornost pa je pri meni pritegnila zadnja, ker mi zelena barva že nekaj let roji po glavi, pa nikoli ne najdem pravega odtenka. Si me vzpodbudila, da poskusim.

    OdgovoriIzbriši
  14. Se strinjam s predhodnico, perlast papir je zakon, sploh v prazničnem času in za to tehniko. Tvoje voščilnice so čudovite, všeč mi je izbrano in čudovito izdelano ozadje, navdušuje pa me tudi to, da znaš izbrati ravno prave dodatke, kar pri bogatih ozadjih ni lahko. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  15. kakšne krasne voščilnice, ozadje je res čisto nekaj posebnega in kako lepo si ga sombinirala, prave lepotice so. si me spodbudila, da se spet spravim k tej tehniki, je sigurno vsaj že dve leti nisem uporabila.

    OdgovoriIzbriši
  16. Res prekrasne voščilnice z izdelanim ozadjem, ki naredi močan vtis.

    LP, Marjeta

    OdgovoriIzbriši
  17. Ptrekrasne lepotičke izpod tvojih čarobnih rok

    OdgovoriIzbriši
  18. Zelo lepe voščilnice so nastale pika na i pa je tvoje ozadje...super si to naredila.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  19. Čudovite voščilnice s posebnim ozadjem. Lahko prosim, opišeš postopek.
    lp.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Renata oprosti za malo pozen odgovor - trd valjček (http://www.mojalbum.com/taca/pripomocki-ni-za-prodajo/foto/21613296) kar nekajkrat potegnem po distress blazinici in nato embos. mapco na pravi notranji strani dobro povaljčkam z vseh strani in spustim skozi sizzix. Kot sem že zgoraj napisala, je pa tudi precej odvisno od papirja, ki ne sme biti preveč vpojen.

      Izbriši
  20. Ja, perlast papir se pri tej tehniki najbolje odreže in še primeren je za praznično ustvarjanje. Ozadja so res čudovita in vse voščilnice čudovite.

    OdgovoriIzbriši
  21. Noro lepo ti je uspelo. Očitno na perla papir res lepo izpade. Vse so čudovite.

    OdgovoriIzbriši
  22. Čudovite so, zelo lepo so ti uspele :)

    OdgovoriIzbriši