nedelja, 13. december 2015

Žrebanje bonbončka

Tako, pa smo prispeli do žreba. Kot sem že zadnjič napisala na koncu objave, je žrebanje danes in ne včeraj, ker sem ob objavi bonbončka pozabila na včerajšnji izlet. O tem pa prihodnjič.

Hvala vsem vam ustvarjalkam za lepe besede in lepe želje, ki ste jih pustile v komentarjih. Bilo jih je 24. Z velikim veseljem sem jih prebrala in pogosto so me ganile vaše besede. Res en velik hvala za vse.Vse veste, da bi vsaka najraje podelila bonbonček vsem blog prijateljicam, a ker to pač ni mogoče, je treba žrebati.
In žreb je izbral. Bonbonček dobi Tina Z.  z bloga treebug.org.  Tina čestitke.



 Še posebna zahvala pa gre vsem, ki ste mi voščile tudi preko pošte v obliki voščilnice. Kako lepo je bilo že od začetka tedna odpirati pošto in občudovati vaše krasne voščilnice. Do danes jih je bilo 12.  Ve greste še v poseben žreb za bonbonček, ki vsebuje beležko s 50 lističi izdelano za ta namen in pa še kakšno malenkost bom dodala.



Bonbonček izmed 12, ki ste poslale voščilnico, pa dobi Kaja z bloga Kajcyka crafts.
Kaja čestitke tudi tebi. Pošlji mi prosim naslov.


 Ker danes sina ni doma, da bi mi na blog prilepil obe slikci žreba, sem ju kar poslikala.



Bonbonček za prejete voščilnice.



Lepo tretjo adventno nedeljo vam želim. Zvonka

12 komentarjev:

  1. Čestitke nagrajenkama.
    Lep kupček lepih voščilnic si dobila.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke nagrajenkama, tebi Zvonka pa želim še naprej tako lepo in plodno ustvarjanje in da pričakamo še kakšen bonbonček ob kakšnem pomembnem dogodku:))) Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo hvala za moj prvi dobljen bonbonček Zvonka! Ti že pišem mail.. :)
    Upam, da si super praznovala in uživala svoj dan.
    Lep preostanek vikenda ti želim!
    Kaja

    OdgovoriIzbriši
  4. ooooo, najlepša hvala zvonka za bonbonček :))))
    škoda, da me ne vidiš, kar skačem od navdušenja, kar ne morem verjeti. pa tak lep kupček voščilnic, tako lepo je tole pogledati, v živo pa sploh.
    imej se lepo in veliko ustvarjalnih idej še naprej, hvala ti še enkrat za vse!

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitke nagrajenkama in hkrati tudi Zvonki za tako lep kupček voščilnic.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitke srečnim izžrebankam, tebi Zvonka pa , da nas boš še naprej razvajala s svojimi lepimi izdelki.

    OdgovoriIzbriši
  7. Res je lepo prejemat home made voščila, če pa so tako lepa, pa še posebno. Čestitke nagrajenkama.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čestitke dobitnicama!!
    ♥Pozdrav Valentina♥

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitke nagrajenkama! Čudovite voščilnice si prejela. Vem, kako pogreje srce takšna pozornost. :-))

    OdgovoriIzbriši
  10. Čestitke še z moje strani in upam, da si lepo preživela ta dan. čao

    OdgovoriIzbriši