petek, 13. marec 2020

Jelenček s skice

Pri 52 Christmas card throwdown je ta teden na vrsti skica, ki jo je pripravila Goga.
Uporabila sem izključno šablone Najlepšega para in dodala tri rdeče polperle.



Lepim k Tini v Galerijo meseca marca - vesela pošta, praznični jeleni, mini prazniki.

Pozdrav.  Zvonka

7 komentarjev:

  1. Zvonka, očitno je jelenček bil v skupnih mislih in še dobro, da sem ga "zamočila":), tako sem na brzino naredila drugo "sceno":)). Tako bo pa sedaj jelenček spil moj kakav ali kar koli dobrega je že v lončku:))). Objem Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Tale jelenček je tudi meni tako ljub. Krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako igrivo si nadomestila zvezdico, očarljivi jelenček se imenitno počuti na tvoji voščilnici. In kot ponavadi - Andreja najde povezavo in začini vajini voščilnici s srčno energijo.
    Naj bo srčen in zdrav tvoj vikend draga Zvonka, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo prikupen jelenček in super si ga posedla na zastavico z napisom.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita je, tale jelenček je res zmagovalec.
    Hvala, da si se nam pridružila pri 52CCT. LP Goga

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito si se držala skice in tale jelenček je res cart 100 na uro :).

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako svetovna interpretacija skice! Čudovita CAS praznična voščilnica.

    OdgovoriIzbriši