sobota, 14. marec 2020

Skica izpred desetih let

Dekleta iz Craft-alnice nam tokrat ponujajo prav poseben izziv. Izdelati je potrebno voščilnico po skici izpred desetih let. Tudi takrat, pred desetimi leti sem jo, se pravi sem s Craft-alnico že od samega začetka.


To pa je moja voščilnica izpred desetih let, narejena je s pasto in kovinskimi šablonami.
------------------------------------------------------------
 Danes, po desetih dneh,   sem komaj ugotovila, da sem pozabila voščilnico prijaviti. Kaj hočemo, emšo. Če ne velja, jo   pa zbrišite.
-------------------------------------------------------------

Pozdrav.  Zvonka

8 komentarjev:

  1. Vau, od vsega začetka, kako super je pa to!
    Čudovita je ta, obožujem sivko in tudi prva je krasna.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zvonka čestitke tudi za tvoj "jubilej" - to je res dolga doba. Je pa današnja lepo barvita, pozitivna,bogata , pa tudi kokoška izpred 10 let je zanimiva. Se pa vidi, da je bila takrat dostopnost do materiala povsem drugačna. Lep pozdrav Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako lepo Zvonka. Čestitke za tvojo kilometrino, saam sem v primeljavi s tabo ... Cicibanka :-)
    Bodi dobro, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako zelo je lepa. Čudovit motiv! Čestitke, da si s Craftalnico že od vsega začetka! Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  5. Vse pohvale za tvojo zvestobo Craftalnici od vsega začetka. Voščilnica s kokoško je zelo lepa. Tvoja nova pa prekrasna. Ja, še ne tako dolgo nazaj se je bilo treba znajti na vse mogoče načine z ustvarjalnimi pripomočki. Sedaj pa imamo vsega preveč, pa nam še vedno nekaj manjka. :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitke za bogato obletnico sodelovanja in hvala, da s tako lepo voščilnico tudi danes sodeluješ v Craft-alnici

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepo voščilnico po naši skici izpred 10ih let si naredila :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v prazničnem izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  8. Bi ti takoj prisodila, da ustvarjaš že odkar je Craft-alnica odprla svoja vrata ;-) Pa ne po letih, temveč se to vidi v tvoji izdelkih, idejah, tvoji srčnosti, ki jo vlagaš vanje.
    Tako lepo si združila sivko in vrtnice, barve in skico začarala po tvoje.
    Vesela sem, da se najine poti na daljavo neprestano prepletajo in komaj čakam, da se prepletejo v živo, Majda

    OdgovoriIzbriši